УРОКИ

ДЕНЬ НОРВЕГІЇ

План-конспект

УРОК 1. ЯДС. 

Ранкова зустріч

Об’єднання в групи: вчитель пропонує використати "чарівну торбинку" (з цеглинками LEGO).

Учні отримують цеглинки певного кольору, грають в гру "Асоціації" (розповідають, з чим асоцієюється колір), об'єднуються в групи за кольором цеглинок.

Кожна група отримує завдання: 

  • Відгадати ребус (риба, вікінг, холод, сніг, Осло, троль);
  • Пограти у гру "Вежа": побудувати за певною умовою вежу;
  • З букв викласти слово;
  • Про що піде мова?;
  • Що вам відомо про цю країну?;
  • Learning (збір запитів учнів, яку інформацію хотіли б дізнатися).

Оголошення теми

Сьогоднішній день я пропоную присвятити знайомству з цією країною, яка знаходиться на півночі Євразії, а конкретніше - на скандинавському півострові. Норвегія - країна вікінгів, фіордів, північного сяйва з прекрасною столицею - містом Осло. Також вона відома рибним промислом, мальовничими національними парками та незвичною Дорогою тролів.

Сприймання та усвідомлення нового матеріалу «Знайомство з Норвегією»

Перегляд відео Норвегія - держава на Скандинавському півострові (ВідеоПідручник "Я Досліджую Світ") 

Фрагмент 1

Практична робота з атласом та глобусом:

  • Відстежити кордони Норвегії
  • Визначити місцезнаходження столиці
  • З'ясувати, які країни є сусідами Норвегії

Фрагмент 2

Перегляд презентації (на основі презентації Краснополіної М.Й.). 

Фрагмент 3

Створення ментальної карти "Цікаві факти про Норвегію".

Фрагмент 4

Інструктаж по виконанню домашнього завдання: підготувати повідомлення, цікаві факти про Норвегію для створення газети.


УРОК 2. Українська мова. 

Сприймання та усвідомлення нового матеріалу «Досліджую розповідне речення» (на основі презентації В.Цюпи).

Фрагмент 1

Хвилинка каліграфії:

  • Записати поєднання: Нн Нн Но Но ор ор вег вег гія гія
  • Виконати звуко - буквений аналіз слова "Норвегія"

Фрагмент 2

Складання і запис речень з розсипаних слів:

  • Найпівнічнішою, є, Норвегія, Європи, країною.
  • являється, Осло, Столицею, місто.
  • Омивають, Норвегію, моря, три.
  • рибним, Країна, славиться, промислом.

Фрагмент 3

Фізкультхвилинка

Фрагмент 4

Бліц - опитування (ознаки) та відгадування загадки про сову.

Фрагмент 5

Вправа "Займи позицію" (міркування про поведінку у випадку виявлення пташеняти сови, яке випало з гнізда).

Фрагмент 6

Опрацювання тексту з цікавою інформацією про вікінгів:

Існує дуже багато міфів про вікінгів. Проте більшість "фактів" про них - це просто красиві легенди. Вікінги не носили рогаті шоломи. Вони дуже ретельно слідкували за особистою гігієною. Вікінги використовували спеціальний засіб для швидкого розпалювання багаття. Більшість свого часу вони проводили, займаючись сільським господарством. А ще вікінги каталися на лижах для розваги.

Фрагмент 7

Опрацювання правила про розповідне речення.

Фрагмент 8

Фізкультхвилинка

Фрагмент 9

Побудова та запис розповідного речення за питальним (Чому вікінги каталися на лижах?).

Фрагмент 10

Перегляд відео про розповідні речення (з Мовонькою і Суржиком).

Фрагмент 11

Виправлення недоліків у тексті (розділові знаки, запис відредагованого тексту.

Фрагмент 12

Інструктаж по виконанню домашнього завдання: виконати завдання на індивідуальних картках (перебудувати питальні речення на розповідні).


УРОК 3. Читання. 

Фрагмент 1

Повторення визначення "народна казка".

Фрагмент 2

Робота в групах: опрацювання та визначення місця частини тексту у казці (зачин, основна частина, кінцівка).

Фрагмент 3

Читання норвезької народної казки "Лис - пастух" комбінованим способом:

  • читання вчителем;
  • "Буксиром";
  • учнями "ланцюжком";
  • "читання із зупинками".

Фрагмент 4

Фізкультхвилинка

Фрагмент 5

Словникова робота.

Фрагмент 6

Аналіз тексту, відповіді на запитання.

Фрагмент 7

Характеристика дійових осіб.

Фрагмент 8

Фізкультхвилинка

Фрагмент 9

"Словесне малювання": розповісти, який малюнок виконали б до казки.

Фрагмент 10

Читання тексту в особах (театральне читання).

Фрагмент 11

Інструктаж по виконанню домашнього завдання: написати план до тексту, підготуватись до "Аукціону запитань".


УРОК 4. Мистецтво. 

Фрагмент 1

Знайомство з норвезькою народною пісенькою "Мовчазні тролі".

Фрагмент 2

Практична робота: зобразити себе у вигляді синього троля.


УРОК 5. Фізична культура. 

Фрагмент 1

Знайомство з норвезьким круговим танцем ХараВеда".

Фрагмент 2

Практична робота: вивчення норвезького кругового танцю.


Немає коментарів:

Дописати коментар